Moiks. : )

Yleensä mä saan idean kirjottamiseen tosi  helposti.. Mutta nyt on jotenki vaikeeta kirjottaa.. :S Tää on vähä outoo. En tiiä mistä kirjottaisin, sillä ei oikeen oo mikään niin kauheen vaikeeta mun elämässä. Yhtä asiaa pohdin ja mietin koko aika, mutta en pystyis kirjottamaan siitä, koska se on liian kauhee asia.. Nimittäin koiratappelut. Mulle tulee vaan ihan hirveä olo, kun en ymmärrä miks ihmiset tekee niin tyhmiä asioita.. Ja yhtä lailla mua ärsyttää suomen eläinsuojelulaki! Jos vaikka joku pentutehtailee, niin se voi saada vaan kahden vuoden eläimen hallussapito kiellon. Ihan älytöntä musta! Sillä tietty tää ihminen ottaa uudestaan koiria kahen vuoden päästä! Ja koiratappelu ihmisten tuomio pitäis olla TODELLA paljon kovempi! No, mut tulee vaan ittellekin niin hirvee olo, ku puhun siitä nii nyt puhun jostain joka tekee mut iloseks. :)

No tää aihe on aika arkinen, mutta mut se saa jotenki syttymään. : ) hauskaa. Se on nimittäin sulkapallo. Alotin vasta kolmisen viikkoo sitten sulkapallon ja oon jo nyt ihan rakastunu siihen lajiin! Tää ei kyllä hirmusti kiinnosta muita, mutta mulle tulee vaan aina sellanen fiilis et haluun pelaa sulkkista! Siis ihan koko aika. En tiä miks, mut ei mulla esim. mun toisen harrastuksen tanssin kanssa oo ollu ikinä tällästä fiilistä. : ) Ehkä oon sitte löytäny sen mun juttuni! : D

Joo no se siitä sulkkiksesta. : ) Huomenna yritän kirjotella vähän tänne koiranäyttelyistä, koska oon menossa just kattomaan Spanieliliiton päänäyttelyä. Oman koirani Helmin kanssa en pääse sinne nyt, kun se on kipeänä.. :P Siitäki voisin kirjotella joskus. Toivottavasti saan lukijoita tänne blogiini. : )

-Sofia